خانه / برنامه سفرهای سال 98 / برنامه 9806: 4 مرداد 98 – گنبد سلطانیه و غار کتله خور
برنامه 9806: 4 مرداد 98 – گنبد سلطانیه و غار کتله خور

برنامه 9806: 4 مرداد 98 – گنبد سلطانیه و غار کتله خور

مسئول برنامه:  سید محمدرضا آیت اله زاده
حرکت: 5 صبح جمعه 4 مرداد 98 از پارک نوشین
بازگشت: ساعت 23 جمعه 4 مرداد 98 به پارک نوشین

وسیله سفر: میدل باس یا مینی بوس ( بستگی به تعداد نفرات شرکت کننده دارد)

تعداد همسفران:  25
اولویت با دوستانی است که زودتر ثبت نام کنند و از اعضای فعال کانون باشند، ثبت نام افراد جدید (اولین سفر) مشروط تلقی شده و چنانچه پس از پایان مهلت ثبت نام ظرفیت موجود باشد، به لیست اضافه می شوند.

هدف سفر : بازدید از میراث جهانی گنبد سلطانیه  ( برای دیدن آثار ثبت جهانی شده یونسکو در ایران اینجا را کلیک کنید) شاهکار معماری ایرانی، چلبی اوغلو بنای خشتی ایلخانی، قیدار نبی و غار اعجاب آور خشکی و آبی کتله خور

درجه بندی سفر : آسان، پیاده روی نیم ساعته در غار

خلاصه سفر:

1) صبح جمعه به سمت زنجان از طریق اتوبان کرج، قزوین و تاکستان حرکت می کنیم و  پس از صرف صبحانه گروهی و طی مسافت 295 کیلوکتری حدود ساعت 10 صبح از میراث ثبت یونسکو شده ” گنبد سلطانیه” بازدید می کنیم. پس از آن با 10 دقیقه پیاده روی از بنای چلبی اوغلو که در نزدیکی گنبد سلطانیه واقع شده دیدن می کنیم.

2 )پس از آن آماده پیمایش مسیر 103 کیلومتری به سمت گرماب می شویم تا به دیدن غار کتله خور برویم. نهار را قبل از رسیدن به غار در خدابنده صرف کرده و در صورت امکان و داشتن زمان از بنای قیدار نبی دیدار خواهیم کرد.

3) بعد از صرف نهار به گرماب می رسیم و بازدید یکساعته از غار را شروع می کنیم.

4) در انتهای برنامه و حوالی ساعت 7 بعد از ظهر به سوی تهران بازمی گردیم

وسایل مورد نیاز:
عینک آفتابی، کلاه آفتابگیر، کرم ضد آفتاب، یک وعده غذای شخصی، بطری آب به میزان مورد نیاز، لیوان، بشقاب، قاشق ( لطفاً به عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف در سفرهای کانون توجه بفرمایید) ، زیرانداز، کفش مناسب پیاده روی در غار، کارت ملی، پول نقد و سایر وسایل شخصی مورد نیاز.

پیش بینی وضعیت آب و هوایی :
سلطانیه حداقل 16 حداکثر 32
گرماب حداقل 17 حداکثر 35

تخمین هزینه سفر: بین 80000 تا 100000 تومان ( امکان تغییر در هزینه نهایی وجود دارد)

مهلت ثبت نام: تا پایان روز یکشنبه 30 تیر

واریز پیش پرداخت: مبلغ 50 هزار تومان به شماره کارت 6037701433641401 بانک کشاورزی به نام عطیه امینی واریز کنید و پس از آن با ارسال فیش واریزی از طریق تلگرام یا واتسآپ به ایشان اطلاع دهید.(09367237790)

ثبت نام منوط به واریز پیش پرداخت می باشد و در صورت کنسلی پس از مهلت ثبت نام، طبق مقررات سفرهای کانون گردشگران جوان ایران، هزینه کنسلی کسر و لحاظ خواهد شد. همکاری شما در ثبت نام به موقع تیم برگزاری را در برنامه ریزی دقیق سفر یاری خواهد کرد.

با توجه به اینکه در این سفر با جامعه محلی در ارتباط هستیم ، زیبنده است با احترام به کلیه اعتقادات و سنن با رعایت پوشش مناسب و آداب و رفتار در خورِ یک گروهِ فرهنگی, مروج سفر مسوولانه باشیم. همچنین رعایت کلیه قوانین کانون گردشگران جوان ایران از سوی مسافر در حین اجرای سفر الزامی می باشد.

برای شرکت و ثبت نام در برنامه مطالعه قوانین سفرهای کانون گردشگران جوان ایران و آگاهی کامل از آن ضروری است.
* هر سئوالی در ارتباط با سفر داشتید با محمدرضا آیت اله زاده با شماره 09122955187 تماس بگیرید*

 

Share

نظر بدهید

آدرس ایمیلتان منتشر نمیشودگزینه های الزامی ستاره دار شده اند *

*

برو بالا !